ERC aparca el projecte de remodelació del Mercat Municipal del Pdcat
La regidora de Comerç va explicar durant el ple que els comerciants "no el volen" i es treballa per a la realització d'un projecte alternatiu.

Imatge del Mercat Municipal. (Foto: Ajuntament de Torelló).
El nou equip de govern de Torelló no executarà el projecte de remodelació del Mercat Municipal de Torelló, iniciat la passada legislatura pel Pdcat. La pregunta la va formular en el ple el regidor de JxCat Torelló, Jordi Rossell, que va lamentar aquesta decisió i va culpar ERC de deixadesa i de no apostar pel Mercat.
Per la seva banda, la regidora de Comerç, Mercè Faja, va deixar clar que “en cap moment hem dit que no apostem pel Mercat Municipal” i va explicar que són els mateixos comerciants els que “no volen aquest projecte tal i com ja havien manifestat en reiterades ocasions a l’anterior equip de govern” i que entre altres contemplava la construcció d’una superfície comercial sota el Mercat. És en aquest sentit que va dir que “no està sobre la taula”. La regidora va afegir que “s’han creat unes comissions de treball amb el Mercat municipal on ens plantegen les seves peticions i accions per millorar les instal•lacions i un pla alternatiu”. La voluntat és realitzar “un nou estudi” i “començar a treballar amb petites millores que es poden fer de forma immediata per donar una nova imatge al Mercat” i va recordar que “tot just portem tres mesos de treball”.
La regidora de Comerç, Mercè Faja, també va explicar que “hem activat accions per potenciar les parades que estan tancades a través de nous emprenedors”.
Campanya comercial 'Tres compres, un regal a Sant Vicenç'
Les persones que tinguin una butlleta timbrada amb tres segells la podran bescanviar per un regal.
Tercer concurs d’aparadors en el marc del Festival BBVA de Cinema de Muntanya
Hi podran participar tots els establiments comercials, empreses de serveis i de restauració de Torelló, prèvia inscripció.
Els guanyadors de la campanya 'Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir' visiten Torelló
Dissabte es va fer una visita guiada al nucli antic i al Museu de la Torneria i un dinar.