La Vall del Ges organitza actes per La Marató de TV3
Enguany està dedicada a recaptar fons per a la investigació per a la Covid-19.
Els tres municipis de la Vall del Ges se sumen diumenge a la Marató de TV3 que enguany es dedica a la Covid-19. Diverses entitats i associacions del territori estan organitzant actes per recaptar fons per aquesta causa. És el cas, per exemple, de la Piscina de Torelló en què es faran dues sessions de ciclisme indoor, la primera a 2/4 de 10 i la segona a les 11 del matí. Els participants hauran de fer una aportació de deu euros que es destinaran íntegrament a aquesta causa. Les masterclass seran conduïdes Àlex García, instructor de ciclisme indoor, que va ser entrevistat aquest dijous al Magatzem Magazín de Ràdio Ona.
Des del Centre Excursionista Torelló (CET) s’ofereix un ‘track virtual’, un recorregut per indrets de Torelló que es pot descarregar per anar a caminar. ‘Pinta la pinça’ és una altra de les propostes, impulsada pel torellonenc Jordi Hernández que va posar en marxa el mes d’abril per donar resposta a la pandèmia. També ha organitzat dues iniciatives per col·laborar amb la Marató. I és que, per una banda, vendrà mascaretes personalitzades que es poden comprar a la botiga El Bombó, al carrer Sant Miquel i, per l’altra, ha penjat un vídeo al perfil d’Instagram @pintalapinça’ per fer reflexionar a la gent “que si cada persona dóna un euro per a la investigació de la Covid-19, es poden recollir molts diners”. A través de la seva pàgina web es poden fer les donacions.
Per últim, a Sant Pere s’han organitzat diverses activitats de 2/4 d’11 del matí a la 1 del migdia de diumenge a la plaça Monmany. Es tracta d’una xocolatada amb melindros mentre que el col·lectiu Soquerracristos vendrà mascaretes. Tampoc hi faltarà una parada d’objectes del grups d’scrap del municipi.
Càritas Sant Vicenç fa una recollida d'aliments fins aquest cap de setmana
A banda dels aliments, interessa recollir productes de neteja i higiene personal.
Orís dóna gairebé 2000 euros per la Marató de TV3
Aquest any no es podrà fer la tradicional partida de bingo i per contrarestar-ho s'ha fet una donació econòmica.
Dilluns comença el Gran Recapte d'Aliments
Els punts de recollida a Torelló seran els habituals.